Za pomocą tego formularza możesz zgłosić produkt do naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej.
Gwarancja producenta
Standardowa gwarancja producenta
Produkty VIVOTEK objęte są standardowo 2 lub 3 letnią gwarancją producenta. Od roku 2024 produkty VIVOTEK objęte są standardowo 3 lub 5 letnią gwarancją producenta. Gwarancja rozpoczyna bieg od dnia zakupu. Informacje o okresie gwarancji znajdziesz w karcie katalogowej produktu.
Rozszerzona gwarancja producenta
Produkty VIVOTEK mogą być objęte odpłatną rozszerzoną gwarancją do +X lata od zakupu.
Rozszerzoną gwarancję można zakupić w dniu zakupu produktu u autoryzowanych partnerów lub kontaktując się z nami.
Zgłoszenie reklamacji
Aby sprawnie i szybko przeprowadzić proces naprawy, wypełnij formularz w naszym systemie obsługi vasup.pl
Możesz też zgłosić problem pisząc na adres e-mail biuro@vivotek.pl W pierwszej kolejności spróbujemy zdalnie rozwiązać problem. Jeśli tak ie uda się rozwiązać sprawy, otrzymasz instrukcje o dalszym przebiegu naprawy.
Do zdalnej diagnostyki korzystamy z aplikacji zdalnego pulpitu AnyDesk. Sprawdź możliwość użycia aplikacji w twojej organizacji. Anydesk >>