Pomoc Techniczna

pomoc techniczna

Najszybszą  formą do uzyskania odpowiedzi na zagadnienia pomocy technicznej jest kontakt z technikami przez usługę VASUP, która kieruje zapytania bezpośredniego do odpowiedniego specjalisty. 

Aby skorzystać z pomocy zdalnego pulpitu — zainstaluj na swoim komputerze aplikacje zdalnego pulpitu AnyDesk. Za pomocą tego programu nasz technik będzie mógł pomóc w zdalnej konfiguracji twoich urządzeń.  

Windows
Apple macOS
Przejdź do AnyDesk
Apple iOS
Google Android

UWAGA. Zanotuj wyświetlony przez program adres twojego komputera (AnyDesk-Address). Adres ten należy podać technikowi podczas połączenia telefonicznego lub w zgłoszeniu   email czy  vasup.  Numer jest twoim identyfikatorem komputera w usłudze zdalnego wsparcia technicznego. Na podstawie tego adresu technik będzie mógł poprosić o dostęp do pulpitu twojego komputera. Wszystkie działania technika będziesz mógł obserwować na swoim pulpicie podczas połączenia. W każdym momencie możesz przejąć działania jak i odłączyć technika od swojego komputera. Technik uzyskuje dostęp tylko za Twoją zgodą i każdorazowo musisz zatwierdzić dostęp do zdalnego pulpitu. 

SZYBKA POMOC VASUP

Wszystkie produkty z naszego sklepu objęte są pomocą specjalistów serwisu VASUP
W VASUP uzyskasz pomoc w formie wygodnego czatu i powiadomień email.

Wypełniając zgłoszenie w serwisie vasup.pl uzyskasz bezpośrednią pomoc naszych techników. Zgłoszenie odbywa się w formie czatu, gdzie możesz skonsultować wszelkie wątpliwości. Informacje o odpowiedzi otrzymasz też na podany email. Logując się do VASUP zawsze możesz wygodnie wrócić do wybranego tematu.