Pomoc Techniczna

pomoc techniczna

Najszybszą  formą do uzyskania odpowiedzi na zagadnienia pomocy technicznej jest kontakt z technikami przez usługę VASUP, która kieruje zapytania bezpośredniego do odpowiedniego specjalisty. 

Aby skorzystać z pomocy zdalnego pulpitu — zainstaluj na swoim komputerze aplikacje zdalnego pulpitu AnyDesk. Za pomocą tego programu nasz technik będzie mógł pomóc w zdalnej konfiguracji twoich urządzeń.  

Windows
Apple macOS
Przejdź do AnyDesk
Apple iOS
Google Android

UWAGA. Zanotuj wyświetlony przez program adres twojego komputera (AnyDesk‐Address). Adres ten należy podać technikowi podczas połączenia telefonicznego lub w zgłoszeniu   email czy  vasup.  Numer jest twoim identyfikatorem komputera w usłudze zdalnego wsparcia technicznego. Na podstawie tego adresu technik będzie mógł poprosić o dostęp do pulpitu twojego komputera. Wszystkie działania technika będziesz mógł obserwować na swoim pulpicie podczas połączenia. W każdym momencie możesz przejąć działania jak i odłączyć technika od swojego komputera. Technik uzyskuje dostęp tylko za Twoją zgodą i każdorazowo musisz zatwierdzić dostęp do zdalnego pulpitu. 

SZYBKA POMOC VASUP

Wszystkie produkty z naszego sklepu objęte są pomocą specjalistów serwisu VASUP
W VASUP uzyskasz pomoc w formie wygodnego czatu i powiadomień email.

Wypełniając zgłoszenie w serwisie vasup.pl uzyskasz bezpośrednią pomoc naszych techników. Zgłoszenie odbywa się w formie czatu, gdzie możesz skonsultować wszelkie wątpliwości. Informacje o odpowiedzi otrzymasz też na podany email. Logując się do VASUP zawsze możesz wygodnie wrócić do wybranego tematu.